Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-14, 10:44   #1
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilke kjeks/kaker/godteri MÅ du ha for at det skal bli jul?

Defliakake; som nå har blitt videreutviklet slik at også Klumpen kan spise den; Sjokolademiksen er blanding av hval melkesjokolade og mørk plamil. Brukte før å ha troika og snickers i ett lag i. Nå er det byttet ut med at jeg lager ett tynt lag med tykk bringebærgele og så har jeg i kinderegg-sjokolade, per-kjeks og skum(av myke typen). Pyntes med tett i tett med geletopper(seigemenn smaker bedre men er vanskligere når den skal kuttes).

Ellers "julemuffins" som egentlig bare har blitt hetende det i familien siden vi alltid har hatt det til jul, helt fra jeg var liten: Små muffins med sitron og rosiner i.

Julebrød hører med til julefrokosten; må være både sukat og rosiner i. Nydelig med brunost eller hvitost på - og ekte meierismør.