Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-14, 11:56   #14
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vegetarisk januar

Om man er veldig glad i kjøtt, som det jeg er, kan man også bruke erstatninger som er skremmende likt ekte vare. Jeg lager ofte mine egne. Lager bacon av tofu (hadde med på jobb en gang, boksen var tom på 20 sekunder, flere trodde det var ekte bacon), hjemmelagde pølser av seitan osv. Det er kjempegodt og man får dekket "kjøttbehovet" og slipper å skille seg ut i selskaper osv. Til jul lager jeg "pinnekjøtt", vegisterkaker og serverer vegetariske julepølser osv. Barna spiser som alle andre, bare veggisversjonene. Mange vet ikke engang at de spiser vegetarisk, for maten deres ser akkurat lik ut som alle andres. Veldig greit for sånne som oss, som ikke er "salat-veggiser".