Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-14, 14:05   #12
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Avsporing - har du kunnskap nok til å sjekke ditt barns bruk av nettjenester?

Ingen av barna mine har epostadresse og har ikke konto hos FB, instagram eller snap chat.

De må be om tillatelse dersom de skal registrere seg på ulike spill på nettet og jeg ser over før jeg godkjenner. Situasjonen her er at hun som er eldst er ganske sårbar sosialt og jeg ønsker å beskytte henne i forhold til sosiale medier en god stund til. Jeg ble egentlig overrasket når jeg så hvor mange som rakte opp hånden på foreldremøte når det gjaldt hvilke sosiale medier deres barn var på, for den arenaen er ikke min tiåring på i det hele tatt.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat