Vis enkelt innlegg
Gammel 02-12-14, 18:30   #11
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor kjøpes nyttårsballkjole til 13-åring?

Opprinnelig lagt inn av Engasjert, her.

Nelly.com var en vanskelig side å lete etter kjoler på! Jeg finner jo kjoler, men det virker som om de aller fleste er fryktelig korte og/eller krever bryster til å holde kjolen oppe. Og så har mange av dem navn (i søkelisten) som jeg ikke aner hva er!

Jeg synes den lilla kjolen du viste, var kjempefin, Nessie. Frøkenen selv vil ikke ha noe "sånn oppover der". Med andre ord må det være en kjole med stropper.

Hun har selv funnet en på jjshouse.com. Har dere erfaring med å bestille derfra? Passer ikke kjolen, er det vel ingen returrett når den er sydd etter mål?

Jeg har bestilt en gang, til meg og en venninne, like kjoler, etter mål. De satt som støpt, perfekte til hver av oss! Veldig grei bestillingsprosess. Men om dere er usikre er det nok best å bestille standard størrelse, som evt. kan returneres.