Vis enkelt innlegg
Gammel 28-05-07, 22:42   #3
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du et glamorøst syn på samlivet?

Hmmm... det er noe som ikke stemmer her.

Etter å ha lest svarene ser det ut som mange er en kombinasjon av "folk skiller seg for lett, fordi de har for store forventninger" og "jeg har ikke store, romantiske forventninger".

Hvor er alle disse "folkene", da? Som hadde så store forventninger, og stakk av med en gang de ikke ble oppfylt?

Jeg kjenner at det er noe her jeg reagerer på, og muligens er jeg hårsår, men det jeg synes, er at det er altfor lett å si om andre at de "gir opp for lett". Hva vet dere om det?

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat