Vis enkelt innlegg
Gammel 04-12-14, 20:25   #133
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vår forbrukerhverdag

Omsorg kan vises på flere måter og selv om jeg ikke et så fan av amerikanske samlivsbøker så tror jeg den om de fem språkene kan ha litt rett i at folk responderer ulikt på gaver. Det er ikke slik at gaver er noe magisk omsorgstegn for alle. Ut i fra det tenker jeg at par som legger gaver under treet til hverandre sikkert gjør dette fordi det er viktig for dem. Andre har sine måter å uttrykke kjærlighet på.

Vi er ikke gavemennesker i særlig grad og får mer ut av å sammen kjøpe oss noe fra oss til oss.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat