Vis enkelt innlegg
Gammel 07-12-14, 19:16   #66
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.451
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har du bakt i dag?

Igår bakte/lagde jeg, sammen med en venninne, brune pinner, bountykuler, gelefigurer og havreflarn. Idag baker jeg julebrød, de står i ovnen nå endelig etter en fæl bom med rosiner: Hadde ungene med for å bake i formiddag. Hadde blandet alt det tørre, smelta smør og hatt i melk. Så hadde jeg tømt sukat oppi melk og smør før jeg åpna den nye boksen med rosiner. Uten å tenke noe videre så helte jeg rosiner oppi. Så slo det meg, hva i all verden for en lukt er dette? Og så sååå "mushi" rosinene er?? Jepp, ett lite sniff og ett lite øyekast nærmere boksen var saken klar: De var gjæra rett og slett, tydeligvis ikke tørka godt nok. Måtte bare hive hele greiene. Fikk kjøpt nye rosiner og sukat i ettermiddag så nå står de endelig i ovnen. Gleder meg til prøvesmaking!

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv