Vis enkelt innlegg
Gammel 09-12-14, 08:50   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NRK Brennpunkt om pelsdyrnæringen

Joda. Nå sluker ikke jeg alt ukritisk heldigvis, jeg er sterkt tilhenger av å vite hva jeg snakker om før jeg uttaler meg. Men, er det noen her som har SETT dokumentaren? Blir den ikke sendt for første gang i kveld? Jeg klarer ikke å ha så sterke meninger før jeg har sett den og ser hva det går i. Jeg tviler på at en så seriøs kanal som statskanalen vår, NRK, velger å sende en slik dokumentar uten å vite hva de gjør.