Vis enkelt innlegg
Gammel 10-12-14, 09:02   #15
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spleiselag på gaver

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Man deler på antall "direkte" givere, og det er jo 4 når det er 4 barnebarn. Partnerne til disse hadde jo strengt tatt ikke gitt gave til en fremmed bestemor. Er det trøbbel med pris, så prisjusterer man gaven, eventuelt at de med best råd tilbyr seg å bidra med mer.

Enig. Kjæresten og jeg kjøper gaver til "våre egne" og så er det fra alle fire (oss to og ungene våre). Så er det opp til meg hvor mye jeg vil bruke på min familie og opp til ham hvor mye han vil bruke på sin familie. Hvis man har felles økonomi, synes jeg fremdeles det er bare ant. barnebarn som skal telle.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat