Sv: Katt med mulig halevondt
Mysteriet oppklart - pus har ett lite sår på halen, litt nedenfor overgangen til baken, på den ene siden. Det er ikke ett bitt, mer ett slags lite skrubbsår på en måte. Hun oppfører seg akkurat som vanlig, men jeg får ikke lov å styre for mye med det, bare kikke litt innimellom pelsen. Det ser rent og pent ut, nesten bare som om hun har skrubbet litt mot noe.
Våre katter sloss ikke, det er ingen slossing med nabokatter eller andre ting, og vi vet at det må ha kommet når hun var oppe i loftstuen i går og herjet rundt, så jeg tipper at hun har hengt seg opp mot noe eller skubbet seg mot teppet når hun hoppet ned eller noe slikt.
Vi følger med det og ser det litt an, ringer evt dyrlegen på nytt i morgen, men det ser ut som om hun har det helt greit. Ikke slikker hun mye på det heller, hun er bare litt var når jeg prøver å komme til det. 
Er det noe man kan bruke evt som sårrens dersom det blir behov? Noe fra apotek eller lignende? Vi har ikke hatt sår hos kattene før (bortsett fra etter sterilisering).