Vis enkelt innlegg
Gammel 17-12-14, 11:44   #91
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det greit med håndarbeid på møter, i undervisning o.l?

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Gjentar meg selv litt: Jeg for min del lar meg overhodet ikke provosere av spikking på møter. Spilling av Candy Crush fører til litt hevede indre øyenbryn men ikke noe mer. Jeg velger å anta at alle som er tilstede på et møte eller en forelesning er der fordi de har interesse av å være der, og synes at folk skal være mindre opptatt av hva andre gjør og mer opptatt av hva som foregår på møtet.

(Men for å flisespikke () litt selv: strikking lager i hvert fall ikke så mye smårot på gulvet.)

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat