Vis enkelt innlegg
Gammel 17-12-14, 21:24   #91
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva gir du til mannen/kjæresten din til jul?

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Honda er romantisk, hondacrv er praktisk: eg har kjøpt gavekort på sporten til piggsko. Men i går fekk har kvitt kaffekrus med rødt hjerte på til førjulsgave, altså.

Nei honda kjøper det hun ønsker seg til sin mann hvert år siden honda sin mann er håpløs på å kjøpe gaver

Nei vi har snakket om i mange år at vi har løst på kino når vi får plass. Jeg solgte huset mitt i høst, når vi flyttet ilag igjen etter å ha vært separt og vi kjøpte svigermor sitt hus. og da har vi plass og jeg hadde overskudd etter hussalg så jeg slo til på gave. Jeg ble plutselig verdens beste kone