Vis enkelt innlegg
Gammel 28-12-14, 19:39   #22
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Parkett eller laminat?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

For min del ville jeg ikke byttet et gulv i et hus jeg skal selge, og som kjøper er jeg helt på linje med Myria. Er det megler som anbefaler dere å skifte gulvet?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg er på linje med Myria og Teo. hva har dere på gulvet i dag?

Grunnen til at vi vil skifte gulvene er at markedet her i byen er helt merkelig. Enten selger husene etter første visning til en bra pris, eller så ligger de ute i månedsvis. Da nytter det ikke å sette ned prisen eller noe. Og det som skiller er standarden. Det virker som om det er veldig lite market for oppussingsobjekter her i strøket.

Gulvene vi har nå er en salig blanding av hullete linoleum som går opp i sømmene, parkett som er så vannskadet og slitt at den ikke kan slipes ned, og tepper. Det er tydelig at førsteinntrykket er veldig viktig her i byen, så det er det vi er ute etter. Om folk etterpå velger å rive ut alt, bryr ikke oss.

Har hatt tre meglere inne, og alle er enige om at vi bør gjøre en del overflateting med huset for å få det solgt. Parkett og laminat er enkelt og greit å legge selv. Personlig syns jeg ikke det er store forskjellen i bruk, men greit å vite at såpass mange andre syns det.