Tråd: Arveklær
Vis enkelt innlegg
Gammel 08-10-06, 22:55   #17
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Arveklær

Det er godt med en ryddesjau innimellom.

Har ingen å arve etter til W, men har noe tøy etter M. Selv om M er snart 19, er Levis og andre dongeribukser akkurat makne i dag. Dessuten er de smale i modellene....
Lille E har arvet endel etter datteren til en tidligere nabo, men det er mye av det jeg absolutt ikke kan tenke meg å bruke. Hverken farger eller kvalitet tiltaler meg. Det pakker jeg videre og gir til Fretex(hun vil ikke ha det igjen selv om hun vet at jeg ikke vil bruke det).

Har akkurat hatt en ryddesjau i boksene.

Noe, spesielt etter W går i søpla, han sliter og ødelegger tøyet sitt.
Noe samles i boksen til fetteren som er 1 1/2 år, spesielt yttertøy og pentøy.
Noe kan lille E bruke, men det er ikke så morsomt med guttetøy på lille prinsessen
Noe legges bort og spares.
Noe går rett i Fretexboksen.

Jeg har fem plastbokser, hvor jeg putter tøyet rett oppi, men det hender det blir litt mye og det må tas en generalsjau, som nå.

gullet er ikke aktiv