Vis enkelt innlegg
Gammel 30-12-14, 01:25   #19
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skjedde da man strammet inn overgangsstønaden? Barna gjør det dårligere på sk

Vi hadde tilbud om kveldsåpen barnehage, det var ganske populært og jeg brukte det selv noen ganger. De barna som var på kveldsåpent ble typisk levert i 15 tiden og hentet i 19 tiden, dvs. totalt var de færre timer i bhagen per dag en barna på dagtid. Kveldsåpent hadde ped. leder og et tilbud til barna som var minst like "faglig" som på dagtid, det var et like fullverdig tilbud på alle mulige måter og veldig stas for barna å være der.

Etter det jeg forstår er vår gamle barnehage fortsatt den eneste med kveldsåpent i Oslo, men tilbudet trues stadig med nedleggelse ser jeg, akkurat slik det var tidligere: http://www.aftenposten.no/meninger/d...t-7501459.html