Vis enkelt innlegg
Gammel 30-12-14, 21:27   #63
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Jeg skjønner at man har respekt for folk i serviceyrker, altså, og for etablissementer som selger mat og drikke - men jeg synes ikke en kiosk fortjener spesiell respekt bare fordi den har fått en veldig lukrativ plassering og dermed kan ta blodpris. Det samme gjelder kiosker i badeland eller tivoli.

Jeg skjønte ikke helt hvor det med å ta med seg søppelet sitt kom fra. Er det noen grunn til å tro at de som har med seg popcorn hjemmefra kaster emballasjen på gulvet i større grad enn de som kjøper på stedet?