Sv: Nyttårsforsetter
Jeg er egentlig ikke så glad i nyttårsforsetter, men har selvfølgelig et par saker jeg vil jobbe med likevel. 
- Først og fremst vil jeg følge Fugellis råd om å gi litt mer faen. Jeg har jobbet med dette i flere år gir mye mer faen nå enn før og det føles så godt! Men jeg synes jeg har et stykke igjen å gå før jeg klarer å gi nok slipp på hva andre synes om meg sånn at jeg kan bruke energien mer på de rundt meg, derfor skal jeg jobbe videre med dette.
- Mye større bevissthet rundt økonomi. I 2014 sklei pengebruken litt ut og vi har f.eks et alt for stort husholdningsbudsjett. Med små grep kan vi gå mye ned på pengebruken uten at det går utover matkvaliteten og uten av vi merker så mye til at vi faktisk bruker mindre penger.
- Jobbe med å skaffe meg et sosialt nettverk igjen. Etter at vi flyttet tilbake til barndomsbyen min for fire år siden har vi ikke klart å re-etablere oss sosialt settog jeg savner et sosialt nettverk utover familien. Jeg innser at for å klare det må jeg tørre å ta mer initiativ både til å bli kjent med nye mennesker og ikke minst til å ta steget fra å "bare" være bekjent til å skape nærmere reaksjoner.