Vis enkelt innlegg
Gammel 31-12-14, 11:16   #39
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsetter

Har vært veldig usikker (har alt for mye å velge i ) Jeg har en del ting jeg skal gjøre - eller rettere sagt fortsette med, driver blant annet å rydder i de uleste bøkene jeg har hjemme. Enten skal de leses eller fjernes, men det er ikke noe nyttårsforsett, det har jeg drevet med i minst ett år allerede. Har også en del ting jeg må gjøre. Pusse opp badet ... Rent hat, men det må gjøres, og jeg tror det er lurt å gjøre det nå med ei på 13 og ei på 10 i huset. Det gjør at tiden snevres betraktelig inn.

Har landet på klær, vi har et evig rot i huset med klær, og nå tenker jeg å få orden på det. Få meg en garderobe, og ikke bare en masse klær som ikke er i system overhode.