Sv: Biler med skyvedør på ene siden bak ...
Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.
Jeg er kjempefornøyd med Caravellen. Vi har en 95 modell, lang utgave og derfor god plass både til setene og til bagasje. Jeg skulle gjerne hatt en nyere, men tenker vi bruker opp denne først.
Har ikke hatt mye feil, men må bytte ut vanlige slitedeler innimellom. Jeg synes den er suveren på vinterføre. Siden den er så høy under så kommer jeg frem stort sett overalt.. dessuten er det forhjulstrekk på den, som, ifølge mannen visstnok er bedre enn bakhjulstrekk.
Ja, det går an å bestille bilen 2 skyvedører - men det er det ikke mange som gjør. Derfor er det vanskelig å få tak i brukte med 2 skyvedører.
Må si meg enig her.
Vi har en 92 modell kort utgave.
Vi har et sete som er inntil skyvedøren som er til å ta ut ved et enkelt grep.
Den bruker vi kun hvis vi er 8 personer i bilen.
Til daglig er den borte.
De to eldste sitter i putestol på hver sin side ved vinduet bak og minsten satt frem til ifjor sommer i bakovervend Izi kid som vi leide fra IF, og det er STOR. Det var god plass til den og til bena til guttungen.
Vi byttet pga han ble for høy i ryggen for setet.
Begge forsetene kan snus rundt (kapteinstoler) og setene i midten kan ryggen legges ned og vips så har vi et bord med seter på hver side.
Veldig kjekt på langtur og vi skal ha et langt stopp og spise.
Det har ikke vært mye med denne bilen, en drøm å kjøre på vinterføre når brøytebilen ikke har vært her og alle andre sitter fast.
Vi kommer oss glatt avgårde uten problemer.
Vi skal aldri ha liten bil igjen, kommer til å oppgradere i modell i samme bil.
God plass i cupèn, jeg kan gå rundt der med litt bøyd hode, god bagasje plass, ungene har god utsikt ut da de sitter ved hvert sitt vindu og de sitter høyt, noe jeg synes er en fordel.
Combi modellen av caravelle er veldig rett i ryggen og har ikke plass til alle typer seter samt trangt for bena, den styrte vi unna.
Ungene skal da sitte godt dem og.
Caravelle ruler