Vis enkelt innlegg
Gammel 01-01-15, 14:53   #6
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Julen er ryddet bort!

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Her maser dere om å sette igang julestyret i oktober og så skal den ut igjen allerede 1 januar?
Mamman min har bursdag 15 januar og i oppveksten hadde vi alltid juletreet oppe til etter det.
Det haster ikke med å få ut jula her men vet at følelsen på at huset blir så stort og luftig kommer.

Jeg vil egentlig mest ha ut juletreet, og siden jeg ikke gidder å ta julepynten i to runder ryker alt det andre med treet.

Vi bor på 70 kvadrat og juletreet tar plassen der tørkestativet normalt står i stua. Jeg klarer å utsette klesvasken noen dager i tjukkeste jula sånn at vi slipper å tørke klær, men nå har jeg hatt sttivet midt på gulvet i flere dager og da blir det liksom ikke så mye julestemning uansett.