Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-07, 23:41   #18
TBM
Passiv

Standard

Sv: Lasik-operasjon tirsdag morgen ...

Jeg ser allerede som en ørn!

Det gikk virkelig over all forventning, det var ingen smerter og alt gikk superbra!

Lå igjen på "klinikken" i nærmere 2 og en halv time, fordi jeg skulle helst ha øynene lukket i tre timer etterpå. Siden jeg skulle ta toget hjem, fant vi ut at jeg heller kunne ligge der litt ekstra. På toget hjem satt jeg med øynene mest mulig igjen - så for "dårlig" til å orke å lese avisen.

Vel hjemme var bare storesøster tilstede, minstemann ble hentet i barnehagen av en nabo og kom hjem helt klar for legging. Jeg har sovet og sovet, og de siste par timene har jeg ligget på sofaen og sett på TV. Merker at øynene er litt "hovne" på en måte, men drypper jevnlig og hviler litt innimellom ved å lukke de.

Jeg er virkelig kjempefornøyd og storgleder meg til et liv uten briller.

Jeg var klar over at det kunne bli komplikasjoner (og det kan det fremdeles bli om jeg ikke er forsiktig den første uka) men prosenten er så liten så det tok jeg sjansen på.

(Dessuten hadde jeg hatt nok uflaks i dag før operasjonen - fikk beskjed om at jeg får opp fem elever i muntlig 12. juni. Og det - i tillegg at jeg (den ferskeste læreren på hele skolen) har blitt utpekt til ekstern sensor på en annen skole noen dager etter der igjen - passer dårlig inn i min timeplan... Men - det er bare å stå på!)

Svar med sitat