Vis enkelt innlegg
Gammel 01-01-15, 17:37   #1
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Mistet lyden på Mac

Etter å ha brukt eksterne høytalere på Macen min har jeg nå mistet lyden i de innebygde høytalerne. Jeg er ny Macbruker på arvet maskin og kan lite om maskinen. Jeg har funnet systemvalg og lyd, men det står bare "den markerte enheten har ingen ut-kontroller". Hva nå enn det betyr. Jeg fant en oppskrift der det sto at det skulle stå "interne høytalere - innebygd utgang", men det valget har ikke jeg. Lyden virket tidligere før jeg koblet på Music Angelen.

Hjelp?!

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat