Vis enkelt innlegg
Gammel 02-01-15, 11:16   #35
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.505
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dagstur fra London til Eurodisney Paris - mulig eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Definitivt ikke høysesong: Legoland Windsor åpner først i mars.

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Men nå ser jeg at de ikke åpner igjen før i mars. :/

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Hvis du reiser i Januar er de fleste fornøyelsesparkene i England stengt. Det inkluderer legoland og Alton Towers.

Hvis du reiser litt senere på året ville jeg vurdert Chessington eller Thorpe park i stedet for Alton Towers, mye greiere å reise dit fra London. Thorpe park tror jeg ikke har så mye for små barn, men Chessington er litt mer passe for alle mener jeg å huske.

Det gjør det unektelig mye enklere...Da blir det en ekstra dag i London, og mer tid til bare å nyte byen.

Men takk for alle svar og tips - vi håper å få til et lengre opphold i England i løpet av de nærmeste årene, så da er slike ting gull å vite om.


Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Liseberg er MYE bedre. Vi er der minst en gang i året. Koselig park, mulig å få skikkelig mat og det koster ikke allverdens å komme inn. Det betyr at jeg som ikke kjører noenting ikke trenger å punge ut med mange hundrelapper bare for å være med. Man kjøper billetter eller kjørekort i tillegg. På tusenfryd må alle betale en dyr inngangbillett, uansett hva de skal kjøre eller ikke. Og det er virkelig ikke en koselig opplevelse om man ikke liker å kjøre ting. I tillegg ligger Liseberg midt i byen, slik at Høvdingen og Hiawata pleier å dra dit først, også kommer jeg etter litt senere på ettermiddagen.

Takk for info - da vet jeg at Gøteborg absolutt bør være på listen over byer som kan ha noe for hele familien til en senere tur.

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat