Vis enkelt innlegg
Gammel 02-01-15, 11:43   #39
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.486
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dagstur fra London til Eurodisney Paris - mulig eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Høst, her.

Gravid og termin i mai

Gratulerer!

Opprinnelig lagt inn av Høst, her.

Vi har faktisk snakket om å kjøre nedover Sverige i løpet av sommeren (når Vesla har pappaferie), kanskje det hadde latt seg gjøre å time det slik at vi traff henne og pappaen/pappafamilien i Liseberg da - må undersøkes.

Alle parker hvor det også er hyggelig for meg som ikke liker karuseller og desslike, er en fantastisk oppfinnelse.

Det høres ut som meg. Jeg er alltid veskestativ når vi er i fornøyelsesparker. Liseberg er fin sånn, det er til og med en bitteliten botanisk hage-del man kan trille i om man vil litt bort fra ståket (Gøteborg har for øvrig en veldig fin botanisk hage, også). HIawata tar alltid Kaninresan med meg når vi er der, det er det eneste jeg kjører. Evt. Kållerado om det er varmt. Det er en slags (rolig) raftingtur. Ellers er Universeum i Gøteborg veldig fint. Et slags tenisk museum med regnskog og akvarium.

Disney er jo helt fantastisk for sånne som oss, masse å se på, masse make believe, og alle de store ridesene ender i en souvernirbutikk hvor jeg kunne henge og vente på de andre. Men Paris er også fantastisk, så kanskje dere kan planlegge en tur dit når babyen har blitt litt eldre?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat