Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-15, 16:41   #3
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv

Marla Singer sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bøker lest i 2015

Der, ja! Tror jeg følger ditt eksempel med dobbeltføring.

1. Life & Times of Michael K. av J.M. Coetzee. Jeg syntes store deler av boka var veldig saktegående, og fikk nærmest en kafkask følelse (noe som i min verden ikke er et pluss når det gjelder å komme gjennom en bok, ukultivert som jeg nok er). Samtidig så er det jo selvfølgelig mye dette jeg funderer over når jeg tenker over den. Jeg begynte dessuten ganske overraskende virkelig å like boka mot slutten, da fortellerstemmen ble en annen.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat