Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-15, 21:08   #10
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å ha hest på fôr

Så kommer det jo an på hva man skal med hesten også. Det kreves en del kunnskap å trene en hest. Kan hun nok ridning? Kan hun se om hesten har fått en skade og hva hun gjør med den? Dere vil jo sikkert få hjelp, men det vil da også være dager hvor dere har ansvaret for å få ut alle hestene, fore og møkke.
Hva gjør hun om den viser tegn til kolikk osv?

Jeg skal virkelig ikke si at det ikke går, men jeg hadde ikke latt min jente få hest på for om jeg ikke hadde noen kunnskap selv. Har dere f.eks bil til å dra henger med og andre praktiske ting om det trengs?

Jeg tror det har kommet en hestebok for foreldre. Jepp, fant den: http://www.bokkilden.no/SamboWeb/pro...8867148&rom=MP

Men når alt dette er sagt, hest er virkelig en fantastisk hobby. Det var den største delen av livet mitt fra jeg var 12 til jeg var 23, men det innebærer mye ansvar, lange dager og tungt arbeid.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat