Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-15, 20:22   #53
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke merkedager/spesielle dager har dere i løpet av året?

Ja, hva feirer vi? Vi feirer i alle fall St.Hans siden jeg har bursdag da, så for meg er det det naturligste. I tillegg har det alltid vært bål både her i sør og i vest der jeg har bodd.

Barnas bursdager starter med at de kommer inn i min seng, åpner gavene sine der (vekkes litt tidligere så vi skal rekke det) før vi står opp. Så får de gjerne en muffins eller bolle og litt frokost, kanskje får de flagg på tallerkenen, litt ekstra pynt på bordet osv. Stas synes de og jeg! Jeg er vokst opp med slik tradisjon også.

Påske har vi aldri feiret på fjellet, vi har ofte vært ved sjøen faktisk, gjerne gått i Dyreparken, hatt rebusløp og bare kost oss ute. Pynter litt inne.

Baker boller til fastelaven, barna lager gjerne fastelavensris i bhg/skole eller jeg har kjøpt om jeg får tak i.

17. mai, tradisjonell feiring med skoletog, så opplegg på skole med leker, pølser osv. Nå har jeg korpsbarn, så dermed blir nok de fremtidige feiringene litt hektiske.

Så feirer vi jul.

Valentine's gjør vi ikke noe ut av, morsdag hender det barna har laget noe til meg. Farsdag sender de gjerne noe til faren (noe jeg har kjøpt) selv om jeg er i mot hele dagen.