Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-15, 11:48   #10
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Knallgode vitaminbomberetter?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Men vet du at hun faktisk mangler noe, ut fra blodprøver? Gutten min gjorde ikke det nemlig, selv om han er allergisk og ikke spiser frukt eller bær i det hele tatt og ellers ikke er noen storspiser. Han er vinterblek og tynn og har vært mye pjusk i høst på grunn av allergivaksiner, men blodprøvene var likevel fine med nok jern og B12 og i det hele tatt.

Nei, da jeg tok henne til legen for to vintre siden og hun var sånn langvarig pjusk så kastet legen bare et grundig blikk på henne, skakket på hodet og sa "ja, hun ser jammen ganske vesal ut!", spurte hva hun spiste og sendte oss hjem med beskjed om jenrekstrakt og mer grønt.

Og vi ser jo også godt at hun blir mer pigg når hun får i seg mer av det som er bra, men jeg trenger litt hjelp til å holde oppe trøkket på det, siden hun er så småspist og blir så fort matlei.