Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-15, 15:10   #29
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruke Hardangerbestikk til hverdags?

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Vi bruker Hardanger og IKEA til hverdags og sølv til fest. Jeg liker å bruke sølv og jo mer man bruker det, jo mindre må det pusses. Vinn, vinn.

Jeg synes ingenting slår sølv hva "Høytidssteming" angår på bord.
Og om sølvet ligger i plastposer, så må det jo ikke pusses noe særlig. Mitt barndoms sølvbestikk, Juvel driver min mor og fabulerer om å la gå til en av barna. Jeg håper at jeg kan få det uten at det blir misnøye til mine to søsken. (potensialet for at det blir misnøye hos min søster er liten, sannsynligheten for at min svigerinne uttrykker misnøye er dog litt større )