Vis enkelt innlegg
Gammel 30-05-07, 09:48   #13
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Biler med skyvedør på ene siden bak ...

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

så vi bør gå for en med disse "løse" stolene i, og ikke den med hel "sofa" ?

Vi har den med lang utgave og slipper dermed den bratte ryggen i baksetet. Vi har 2 seter som henger sammen og 1 utenom. Vi har avdeler/metallvegg mellom bagasje og sitterom, og det synes jeg er trygt.. at ikke all bagasjen havner i kupeen ved krasj.

Den korte utgaven som Michayla sier er veldig bratt i ryggen og du får ikke plass til alle bakovervendte seter. Tror også det er vanskeligere å bevege seg mellom forsetene for å komme i baksetet. Be om å få se forskjellen hos en Volkswagenforhandler - så ser du det med en gang!

Jeg ønsker meg en med 6 seter neste gang jeg... siden jeg har lyst på familieforøkning ettrhvert.