Sv: Biler med skyvedør på ene siden bak ...
Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.
Det gjør ikke noe 
Fornøyd med bilen?
Noe spes med feil?
Hvordan er den på vinterføre?
http://finn.no/finn/car/used/result?...CAR_MODEL=7601
*Vi er kjempe fornøyd med bilen. Solid og akurrat passe tung. Eneste som vi kunne godt tenkt oss var at vi ville hatt en nyere modell. Vi har nå en 2003 modell. Men ville gjerne hatt en helt ny. Men vi kommer nok ikke til å skifte den ut på mange år. Vi er super fornøyd!
*Bank i bordet så har det ikke vært noe feil med bilen, selvom den var til å med leiebil før vi kjøpte den.
*Vi er kjempe fornøyd, med antispinn så er det en drøm å kjøre med den på vinterføre. Mens naboen her bare sklei rundt om kring her for å komme seg ut. Kjørte vi elegant rundt om kring her som om ikke det er glatt i hele tatt.
Merker stor foskjell på glatten når jeg kjører min lille Toyota Aygo og dette. Med Toyotaen havnet jeg på grøfta uten at det var noe særlig spesielt glatt. Men Vaneon vår den får man virkelig følelse av at det er kjempe trygt å kjøre rundt med barn i bilen.
Greit nok det er ikke mye dilldall som følger med i bilen. Altså av knapper og slikt. Men det tar den igjen på hvor mye god plass man har både framme og alle 3 barna bak og masse god bagasjeplass.
Vi har funnet bilen vår og kommer nok ikke til å bytte noe bilmerke på GOD stund! 
Og en annen ting service på bilen er ikke så dyrt. Vi betalte rundt 6000 kr for full service på bilen. Og det er på Berteel o Steen forhandler.
|