Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-15, 09:34   #4
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Charter eller feriehus for familie på fem med små barn?

Vi reiser charter til Alcudia for fjerde år på rad i år. Både i fjor og i år har jeg kikket med lengsel på ferieleilighetene til leie. Og konkludert med at selv om jeg hadde likt det bedre, så hadde barna (og mannen) savnet hotellet... Og jeg liker det lettvint. Det er jo unektelig mer styr å bo på egen hånd, og jeg kan jo ikke gjøre så mye selv. Leiebil har vi uansett, og det er et must noen dager. Men man trenger ikke leiebil for hele oppholdet på Mallorca, det er ikke mange steder å kjøre til...