Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-15, 08:25   #15
Sola
Bør lage seg en tittel selv

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Forskjellen på instagram og snapchat

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg synes du burde la henne få lov til å prøve seg med begge deler. Lær deg å bruke set selv også. Min nesten-13-åring får lov til å bruke begge deler, og jeg synes helt ærlig at man må la så store barn få lov til å begynne å prøve seg på sosiale medier. Øvelse gjør mester, ig det er lettere å følge med på hva de gjør nå enn når de blir eldre. Og helt ærlig, så synes jeg at hun har rett i å være så fortvilet, det er leit p være utenfor, og insta og snap er ikke akkurat helvetes forkammer, heller. Slipp henne forsiktig løs og lær henne nettvett, er mitt råd.

Ja vi har ikke hatt dette temaet oppe på sikkert halvannet år her i huset. Det jeg har engstet meg for er om hun kan bli utestengt MED snapchat. Hun har så mange opplevelser med å bli oversett og ikke inkludert i klassen at jeg vet ikke om hun har tenkt tanken at de kan finne på å sende henne bilder og snutter om alt det kjekke de finner på som hun ikke er en del av. Hun fikk installere instagram i går og var veldig glad.