Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-15, 15:26   #61
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjellen på instagram og snapchat

Vår skole og foreldregruppe er på hugget i fht sosiale medier. Jeg har selv screenshottet fosøk på mobbing og sendt bildene til skolen. Foreldregruppen er blitt gjort kjent med dette.

Jeg tror at sosiale medier kan være inkluderende også. Vår 12-åring har kontakt med mange på andre kanter av byen og landet gjennom instagram, de følger hverandre og hverandres liv, de sender hverandre hyggelige meldinger og jeg tenker at dersom man ikke er helt med i gjengen der man er, så kan man lære seg å søke på noen #ord man er #opptatt av, og vips har man fått noen nye venner, kanskje. Jeg gjør det selv, søker på #blomsternavn eller #interesse og plutselig er jeg dypt engasjert i en blomstergal dame i Sveriges liv, der hun blant alle blomster og frøpakker fikk nummer tre så altfor tidlig og jeg sender små varme hjerter til Sverige hver gang jeg jeg ser bilde av den lille smørpakken med øreklokker og sonder. Og jeg vet at mammaen i Sverige blir glad for det. Det gjør meg litt glad også.