Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-15, 10:03   #8
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har jeg vikeplikt?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Det høres utrolig pussig ut. Det er da ingen som kan tro at man skal se på hver eneste parkerte bil langs veien og være klar til å vike hvis de skal kaste seg ut? Sikker på at han ikke mente at du kjørte for fort? Det er mange som blir litt hissige og beskyttende på eget nabolag og skolekrets.

Jeg kjørte ikke for fort. Dette er gaten jeg bor i. Var altfor mye mennesker der, og jeg vet at det er et litt kaotisk sted akkurat der så var veldig opptatt av å ikke kjøre på folk.... Derfor jeg ikke så denne bilen. Det var også rett etter at jeg svingte inn gaten og jeg måtte stoppe i krysset rett ovenfor, så kjørte neppe mer enn 20 km/t. Tror det var enda saktere enn det og...

Sist redigert av Joika : 08-01-15 kl 10:25.
Joika er ikke aktiv   Svar med sitat