Vis enkelt innlegg
Gammel 30-05-07, 12:40   #7
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Makt-eliten på kokain

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Jeg har med andre ord sittet midt oppi det, uten å merke snurten av hverken det ene eller det andre. Enkelte rundt meg hadde til tider et noe stort selvbilde og i overkant stor kapasitet, men som du sier:. De smalt i vantet til slutt

Jeg kan signere dette. Bare at i mitt tilfelle var det e og ikke kokain. Jeg bodde i et ecstasy-reir uten å skjønne helt hva som foregikk. Helt til de fant Norges til da største beslag på nabohybelen. Og ja, svært mange i den harde kjernen der smalt i vantet de også. Men først måtte de bare bruke noen år på å le litt av meg som var så prippen at jeg mente dette morostoffet var farlig. Søte, dumme meg, liksom.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat