Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-15, 00:23   #6
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: London. Haster.

The Strand har hatt en oppgradering siste årene. Det ligger midt i travle Strand, to minutters gange opp til Covent Garden og 5 minutter nedover Strand så er du på Trafalgar Square.

The Strand er stappfull av nordmenn. Jeg har bodd der utallige ganger i mitt liv med norske delegasjoner som har vært på "studietur" til London.

helt ok hotell, støy avhenger av hvilke side av hotellet rommet ditt ligger på. Buss utenfor inngangen til Oxford Circus tar deg ca 10-15 minutter hvis det ikke er kork gjennom Piccadilly.

Blakemore i roligere område. Fine Hyde Park og fortsatt rett ned til Oxford Street på no time.

Tja, vet ikke jeg. Tror jeg hadde gått for Blakemore selv om jeg aldri har bodd der.