Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-15, 16:35   #8
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sias nyeste musikkvideo får pedofilikritikk - hva mener du?

Kunstneriske uttrykk er vel nettopp ment å oppleves forskjellig fra menneske til menneske. Det er ikke noe godt utgangspunkt for de som skaper dem å skulle sitte med fasiten på hvordan opplevelsen skal være. Det er veldig sjelden jeg får pedo-assosiasjoner, jeg syns for eksempel det er helt uproblematisk om små jenter uten pupper ønsker seg bikini, jeg ser null seksualisering i det. Men at det skulle være så helt totalt fremmed og fjernt at noen kan få overgrepsassosiasjoner av den filmen, syns jeg er vanskelig å forstå. Samme gjelder det med å oppfatte dem som nakne.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat