Tråd: Vegetarmat
Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-15, 17:02   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vegetarmat

Ville tatt en kikk i bloggene, det var det som "reddet" meg som fersk veggis som kuttet ut alt animalsk over natta, og jeg stod rådvill og lurte på hva i huleste navn jeg skulle spise nå. Nå fantes det bare to blogger da jeg ble veganer, altså vegetarbloggen og veganmisjonen, etterhvert er det kommet flere. Jeg har jo veganeren, og så liker jeg godt greenbonanza og menhvaspiserduegentlig, samt veganmannen. Det er skikkelig kos å gå gjennom dem og lete opp masse godt man vil lage.