Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-15, 19:43   #89
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sias nyeste musikkvideo får pedofilikritikk - hva mener du?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Nei, som jeg har sagt flere ganger, så oppfatter den i grenseland, men jeg ser helt klart at den kan reageres på. Ansiktsuttrykkene deres er hvertfall ikke egnet til å utelukke seksualisert innhold med, for det er jo helt irrelevant.

Må innrømme at jeg ikke helt greier å skjønne hva du mener. Jeg prøver å forklare en gang til (nå fra PC!):

Hvis jeg lever i et voldelig forhold i virkeligheten, så vil jo forholdet være voldelig hele tiden, også når det ikke går an å observere det eller i perioder hvor det ikke er vold. Jeg er jo i et voldelig forhold også hvis jeg er på jobb og ikke blir slått.

I kunstnerisk beskrivelse av et voldelig forhold (en bok, en film, et dansestykke) må det eksistere vold (eller symboler/representasjoner på det). Det må være synlig. Når jeg da tolker videoen ut fra hva som er synlig i videoen så synes jeg det helt kurrant og rimelig.

Sist redigert av him : 09-01-15 kl 19:52. Årsak: flyttet slutten av siste parantes
him er ikke aktiv   Svar med sitat