Sv: Filmer sett i 2015
1. Gimme shelter- drama om ei ung jente som kommer seg vekk fra morens mishandling. Hun oppsøker faren, men blir kastet ut derfra fordi hun er gravid. Bra film som fikk frem litt snørr og tårer.
2. Project X- komedie, hvorfor man ikke lar barna ha hjemme-alene-fest. Grei nok, passer kanskje best for tenåringer.
3. Frozen- thriller, om tre ungdommer som blir sittende fast i en skiheis. Nja. Vil vel ikke akkurat kalle det en thriller.
4. Mean girls- komedie. Om en tenåringsjente som har vokst opp i Afrika, med hjemmeundervisning, men som nå begynner på skole for første gang. Grei nok.
5. Insidious- skrekkfilm. Om en familie som opplever at den ene sønnen deres uforklarlig havner i koma. Definitivt en av de beste skrekkfilmene jeg har sett.
6. Insidious : chapter 2- like bra som eneren.
7. The amazing Spider-man
8. Pirates of the caribbean, dead mans chest - Til tross for at filmen var en gedigen skuffelse, så lo vi mye.
9. Narnia - Helt ok
10. Orange is the new black- sesong 2
11. I spit on your grave- krim/thriller. Knallbra film!! En gjeng overfaller, voldtar og tror de dreper ei jente. Hun overlever, og hevnen er søt....
12. I spit on your grave 2- Bygger ikke videre på eneren, men tuftet på samme lest. Forutsigbar.
13. Kill Bill 2
14. The Maze Runner
15. Noah
16. Friends with benefits
17. Remember me Kjempebra film. Og jeg griner, igjen, he he.
18. Blå er den varmeste fargen Kjempefin film, terningkast 5
19. Death race III. Helt grei, men likte de to første filmene bedre.
20. Insidious chapter 3
21. The fault in our stars
22. Thinspiration
23. Bølgen
24. Orange is the new black sesong 3
25. Elskl meg i morgen. Den tredje Elling-filmen
Sist redigert av Pegasus : 23-12-15 kl 11:22.
Årsak: Oppdatert
|