Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-15, 10:48   #2
Høst
Ad astra

Høst sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 339
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Be om prisavslag eller ikke?

I og med at det er veldig mye "frem og tilbake" for dere med tanke på levering/henting etc av bilde, så går det jo an å høre om det er noe avslag for "ulempen" ved det, men (med forbehold om at jeg ikke aner hvor stort bilde er) så hørtes ikke 600,- ut som veldig dyrt for innramming? Jeg er vant til at de (selv for det jeg regner som små bilder) er atskillig dyrere. Vi har ved en anledning måtte levere inn ett bilde for reinnramming (og vi har rammet inn mange bilder de siste årene) grunnet feil fra rammeverkstedets side, inget avslag, men beklagelse for uleiligheten.

Jeg synes imidlertid at det var merkelig at de ba dere ta med bilde - dersom skjevheten er synlig, selv bare 1 mm, ville jeg virkelig forvente at rammeverkstedet bare fikset det. Min erfaring er at dersom man ser skjevheten på nært hold, blir det stort sett bare verre når det kommer opp på veggen, og jeg er en uhelbredelig "bilderetter" som ville blitt overfokusert på ett slikt bilde...

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat