Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-15, 13:41   #53
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er skiløyper forbeholdt skiløpere?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Ja, ja, ja, ja, ja, jeg skjønner at det er fryktelig kjipt med hundebæsj og hestespor. Ta det med ro, jeg skal ligge unna med begge deler.

Grunnen til at jeg trakk frem allemannsretten er at alle logiske innfartsveier til marka jeg vanligvis har brukt nå er skiløyper, hvilket ganske effektivt stopper markabruk for alle som ikke har ski på bena.

JA - flott med skiløyper. Supert! Gå på ski, folkens! Jeg kan ri og gå tur med bikkja i mørket i løssnø. Det går helt sikkert fint det også, og er hyggeligere enn å bli skjelt ut av hissige skiløpere fordi man uten å mene det plutselig dumpet inn i en skiløype.

Jeg vet ikke om det er jeg som trenger å ta det med ro her altså. Jeg bare prøver å forklare hvorfor jeg synes skiløypene bør være forbehold de med ski på beina (og gjerne hundene deres hvis de læres "skiløypeoppførsel").