Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-15, 14:36   #57
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er skiløyper forbeholdt skiløpere?

Opprinnelig lagt inn av Mrs. Longbottom, her.

Jeg regner med det er riding du tenker på. Det er ikke lov å ri i preparerte løyper. Skisesongen er veldig vanskelig for oss ryttere, ofte er det bare en eller to mulige veier å ri. Østmarka er ekstra ille, i Nordmarka er det noen flere skogsbilveier som ikke er preparert. Desverre må du nok satse på å ri rundt og rundt på den ene veien du finner. 😔

Personlig syns jeg holdningen til skigåing som en opphøyd aktivitet som trumfer all annen friluftsaktivitet er helt latterlig, men innser at jeg er temmelig alene im å føle det sånn. Så jeg rir på de få plassene som går an å ri, og venter på vår

Men rideveier krever jo brøyting. Kan ikke hestefolk gå sammen om å betale brøyting av områder som ikke er brøytet? Det er jo slik skifolk og hestefolk ordner seg mange steder. Ikke alle veier i marka er vel brøytet eller skispor?

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat