Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-15, 11:36   #117
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil du ha søndagsåpne butikker?

Jeg er imot søndagsåpne butikker fordi det vil gjøre arbeidsvilkårene til en hardt prøvet arbeidsgruppe enda dårligere. Jeg hadde nok i noen tilfeller syntes det var praktisk å ha muligheten til å handle på søndag, men jeg synes også at jeg kan være fullt kapabel til å planlegge så det ikke trengs. I forhold til andre yrkesgrupper er det ikke mer synd på butikkansatte (hvis man ser bort fra luselønna i tillegg, Handel & Kontor har sovet i årevis) enn andre som jobber helg, men det er jo i aller høyeste grad mindre nødvendig å ha åpne butikker enn sykepleiere på jobb.