Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-15, 14:13   #1
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ankarsrum assistent - fornøyd?

Jeg hadde tenkt å flytte Kitchen Aiden til Øen, og lurer på om jeg skal kjøpe en ny KA, eller oppgradere til en som har litt større kapasitet, nemlig Ankarsum Assistent. Jeg ser at den har fått dårlig score i en test på sukkerbrød (ikke akkurat et problem) og brukervennlighet.

Den kommer til å bli brukt til brød og kaker, og pølsemaking en gang i året - det siste er egentlig grunnen til at jeg vurderer Ankarsumen i stedet for KA, slik at jeg kan gjøre det i én runde.

Jeg vet at det er en del her inne som har den - er dere fornøyde? Hva er problemet med brukervennligheten? Er det noen annen grunn til at jeg heller skal gå for en KA?

(Og kjære Kenwood-menighet, jeg vet at Majoren er FANTASTISK. Den er ikke aktuell. Jeg har ikke plass til den i skapet, og den ... står ikke fremme på benken hos meg. )

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat