Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-15, 12:15   #1
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Dere som er drevne på leiebil

Jeg skal leie bil i Spania i sommer, og vi er seks stykker i familien. Med andre ord, jeg må leie noe større enn en vanlig femseter.

Jeg kunne f.eks tenke meg leie en Touran, som har 5 + 2 seter. Men folk jeg har snakket med i bilutleieselskaper påstår da at jeg kan stå på flyplassen og få tildelt en Touran med bare fem seter, og uten mulighet til å slå opp de to bakerste setene. Jeg synes dette høres veldig usannsynlig ut, og lurer på om det er noe de sier for at folk skal bestille "rene" sjusetere, f.eks en Sharan.

Men det er mye dyrere, og siden jeg ikke skal ha med mye bagasje vil jeg heller leie noe i Touran-sjiktet (altså 5+2 seter) enn i Sharan-sjiktet (altså 7 seter).

Hva er deres erfaringer?

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat