Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-15, 12:16   #8
Høst
Ad astra

Høst sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 339
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Lure tenåringen til å holde orden

Velkommen hit.

Vesla på 12 er ikke den mest ryddige heller - vi har rett og slett kompromisset på at alt av fordervelig (mat og drikke rester) og skitne klær skal ut av rommet umiddelbart, men forøvrig får hun ha det så rotete som hun vil - det handler om klær, sminke, bøker etc som står/henger/slenges/ligger rundt om kring. Hennes rom, hennes problem. Den siste tiden har hun dog vært stadig flinkere til å rydde selv, eller be om hjelp til å få det ryddet, så jeg aner at det lysner i det fjerne.

Jeg var selv en rotekopp når jeg var på hennes alder, og når foreldrene min til slutt gav meg samme kompromisset, var det egentlig ikke så morsom lengre - tror egentlig det var mer trass (type "mitt rom, mine regler!!") som gjorde at jeg hadde det rotete. I dag er jeg nok litt over gjennomsnittet misfornøyd med rot, så det er altså håp....

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat