Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-15, 13:17   #14
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Karaoke-spinnoff!

Liker du å synge? Ja
Synger du pent? Ja, men ikke så pent som før. Utrent stemme = rusten stemme.
Høyt? Lett.
Bare når du er alene eller aller helst sammen med andre? Både jeg og kollegaen som sitter ved siden av meg er assosiasjons-synger. Det hender det blir høy sang, på jobb. (Da gjerne det mest utrolige ...)
Organisert i kor eller vokalgrupper eller som solist eller bare i bilen og i dusjen? Desverre bare til hus/bil-bruk for tiden. Jeg savner å synge i band og kor.
Liker du at folk synger eller synes du folk skulle holde syngingen sin for seg selv? Jeg er litt lei ungenes konstante jodling, men det har de visstnok arvet av meg så det er payback ... Jeg liker det stort sett ellers.
Får du skryt for din fagre røst, eller klager folk når du synger? Tjah. Mest skryt. Av og til klager på valg av sang. Spesielt på jobb.
(Kollega A: Hva?! ALDRI i livet om jeg hadde blabla. Kollega B og Ru: "Aaaaldri i livet, min venn ..." og sånn går dagene.)