Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-15, 13:19   #15
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Karaoke-spinnoff!

Jeg liker godt å synge, og synger vel ganske pent. Synger gjerne høyt, men også mye inni meg. Kan gjerne synge sammen med andre, allsang er ikke favoritten, dog. Synger mest nattasanger, festsanger og en og annen solosang med piano om anledningen passer. Har også tidvis sunget korsang i korps, det fungerer faktisk veldig bra. Folk må gjerne synge for min del, øvelse gjør mester! De få gangene jeg synger slik at folk hører meg alene (type solo med piano), får jeg ofte skryt, særlig fordi (tror jeg da) folk ikke forventer at jeg kan synge, siden jeg oftest spiller i slike sammenhenger.